دسته بندی مطالب
اجرای طرح بهسازی شبکه توزیع برق در 20روستای استان مرکزی
همزمان با ششمین هفته از پویش #هر هفته الف_ب_ایران ،طرح بهسازی شبکه توزیع برق 20 روستای استان، با اعتبار 60میلیارد ریال در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر نیرو در روستای باغ شیخ ساوه به صورت نمادین رونمایی و به بهره‌برداری رسید.


طرح بهسازی شبکه توزیع برق 20 روستای استان، با اعتبار 60میلیارد ریال در ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر نیرو در روستای باغ شیخ ساوه به صورت نمادین رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

استان مرکزی الگویی  موفق در اجرای طرح های پیک سایی

وزیر نیرو در این آیین گفت: استان مرکزی بزرگترین استان صنعتی کشور است و سال های گذشته نقش مهمی در پیک سایی در کشور داشته است و می تواند در سال جاری  نیز با اجرای برنامه ها پیک سایی به بهترین شکل به الگو تبدیل شود.

دکتر رضا اردکانیان افزود: امیدوارم در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با اجرای برنامه های تعیین شده پیک سایی با شرایط آب و هوایی ویژه امسال، با کمک مردم عزیز بتوانیم مصرف برق را در تابستان مدیریت کنیم.

صنعت برق  زیرساختی و استراتژیک  است

استاندار استان مرکزی با اشاره به اینکه صنعت برق به عنوان صنعتی زیرساختی و استراتژیک، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه جوامع امروزی و کشورهای در حال توسعه دارد، اظهار کرد: امروزه بدون حضور انرژی برق نمی‌توان چشم اندازی برای رشد و شکوفایی کشورها متصور بود.

سید علی آقا زاده افزود:امروز شاهد خدمت ارزشمند و مطلوب وزارت نیرو جهت اجرای طرح بهسازی شبکه برق روستاهای کشور هستیم که در فاز اول این طرح 240روستا با اعتباری بالغ بر 110میلیارد تومان در طرح بهسازی شبکه های توزیع برق در دستور کار قرار گرفته است که امروز 20 روستای استان از خدمات  این طرح بزرگ بهره مند خواهند شد.

وی بیان کرد:امسال از لحاظ تامین و توزیع برق در سال سختی با توجه به کاهش بازندگی ها و افزایش قابل توجه مصرف برق هستیم .

 

 

بهره مندی2609 خانوار روستایی از طرح بهسازی شبکه توزیع برق در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این آیین گفت: طرح جهادی بهسازی شبکه برق روستاهای کشور با هدف گذاری 10 هزار روستا برای سال 1400 در سطح کل کشور است که  امروز دراستان مرکزی 20روستا با 2609خانوار روستایی وجمعیت 7957نفری  ساکن در این روستاها از اقدامات این طرح بهره مند خواهند شد.

مهندس محمد اله داد افزود: جابه‌جایی تیرهای برق از معابر روستایی، مقاوم‌سازی پایه‌ها، اصلاح ولتاژ مشترکان روستایی، اصلاح شبکه و رفع اتصالات سست شبکه‌های روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستایی، اصلاح فرسودگی شبکه از جمله پایه‌ها و سیم‌های برق، بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشار ضعیف شبکه‌های روستایی و اصلاح انشعابات، از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این پروژه بزرگ عملیاتی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: استان مرکزی دارای بیش از 205هزار مشترک روستایی است که هدف از اجرای این پروژه‌ها به‌منظور افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکان روستایی و ارائه خدمات بهتر در روستاها از خدمات این شرکت خواهد بود.

وی افزود: دراین آیین بهسازی شبکه های برق روستاهای گیلی،سوسن آباد،قلعه بالا،باغ شیخ ،کهلو علیا و کهلو سفلی،بلویند،خور آوند،ازنوجان،راونج،ورعلیا،معین

آباد،دنیجرد،بهارستان،مشکان،وزیرآباد،زالیان،دوجفت،کوسعلی و خانقا که مورد بهسازی قرار گرفتند، رونمایی و به بهره‌برداری رسید.

 
 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: هدف نهایی اجرای این پروژه‌ها، اصلاح و بهسازی تمام شبکه توزیع برق 1176روستای استان مرکزی  تا سال 1405 است.

وی تصریح کرد: مشارکت 30درصدی دهیاری ها در اجراح طرح مذکور،روستاهایی که دارای شبکه فرسوده برق ودر حال اجرای طرح هادی  هستند در اولویت اجرای این طرح قرار دارند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در این مراسم گفت: سه روستای باغ شیخ ،کهلو علیا و کهلو سفلی با تعداد 531خانوار از خدمات طرح ارزشمند بهارستان  در این افتتاحیه  بهره مند شدند.

محمود محمودی بیان کرد: جابجایی 76اصله پایه،اصلاح 9کیلومتر شبکه فشار ضعیف ،اصلاح460 دستگاه چراغ ال ای دی در روستاهای مذکور انجام شد .

 
 
 

وی گفت:حذف استهلاک شبکه،کاهش تلفات ،افزایش پایداری وقابلیت اطمینان شبکه ، ایجاد ظرفیت های جدید و پاسخ به مطالبات مردمی در اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

 
 
  
 
تاریخ:
1400/02/21
تعداد بازدید:
1313
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal