- تاریخ انتشار : 1404/01/24 - 11:55
- زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
- /ZPE7
ضرورت بکارگیری هوش مصنوعی در پاسخگویی شکایات صنعت برق
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر گفت: بکارگیری هوش مصنوعی در پاسخگویی به شکایات و تحلیل دقیق ضروری است.

حمید رضا قیصری در جلسه کمیته سلامت اداری که در توزیع برق استان مرکزی برگزار شد،افزود:استفاده از تجهیزات و نرمافزارهای بهروز، قابلیت مناسب ثبت اطلاعات و پیگیری آنها، مدیریت و پیگیری شکایات در پاسخگویی به موقع شکایات در رضایتمندی مردم بسیار اثر گذار است.
وی با بیان اینکه ارزیابی ها در حوزه رسیدگی به شکایات شاخص محور می شود،افزود: به صورت شفاف و دقیق ارزیابی ها مورد رصد قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی هم گفت:رسیدگی به شکایات در سازمانها و نهادهای مختلف به عنوان یکی از اصول مهم شفافیت و تکریم ارباب رجوع شناخته میشود.
محمود محمودی بابیان اینکه شرکت های توزیع برق پیشانی ارتباطی صنعت برق با مشترکان هستند،افزود: سامانه های آنلاین به کاربران اجازه میدهد تا شکایات خود را ثبت کرده و وضعیت رسیدگی به آنها را پیگیری کنند و فرآیندهای شفاف و دقیق در این سامانه به افزایش اعتماد عمومی کمک میکند.
Send to friends